Logged in as Guest | Group "Guests" Welcome Guest | RSS

Virtual Survivor

Saturday, 18/05/24, 11:41

 

 

Igra se odvija u ciklusima od 5 do 7 dana. Nakon svakog ciklusa, jedan (ili više) član(ova) plemena biva(ju) izglasan(i) na plemenskom savetu. U zavisnosti od broja učesnika, postoji jedno, dva ili više plemena.

Način podele na plemena određuje game host.

 

 

IGRE ZA NAGRADU I IGRE ZA IMUNITET

 

Pre ujedinjenja

 

Igre za nagradu neće biti u svakom ciklusu. Nagrada može biti trag(ovi) do skrivenog imuniteta (koja se šalje tajno osobi ili plemenu koje je osvojilo nagradu), kidnapovanje jednog člana suparničkog plemena za jedan ciklus, pravo na informaciju o nečijem jednom glasu na plemenskom savetu itd. Pre odigravanja svake igre, game host mora da obavesti igrače za koju nagradu se igra.

Igre za imunitet se mogu odigravati u svakom ciklusu. U zavisnosti od zadatka svaki član plemena šalje svoj rezultat u temi. Bodovanje se menja u zavisnosti od zadatka, a uopšteno može da izgleda ovako:


prvi tačan rezultat - 2 poena


svaki sledeći tačan rezultat - 1.5 poen


svaki sledeći najpribližniji rezultat - 1 poen (pa 0.9, 0.8, 0.7,..., 0.1 poen)


Osoba koja ostavi više različitih rešenja (ili više komentara sa različitim rešenjima) ili pak više istih odgovora, dobija 0 poena bez obzira da li je jedno od tih rešenja bilo tačno ili ne. Zbiran rezultat svih članova plemena predstavlja ukupan rezultat za to pleme. Pleme(na) sa najvećim brojem poena osvaja(ju) imunitet. Poraženo pleme ide na plemenski savet. U slučaju nerešenog rezultata između svih plemena, sva plemena idu na plemenski savet. Ukoliko se desi da je igra bila neregularna zbog greške game hosta, nijedno pleme neće ići na plemenski savet, a o eventualnoj nagradi za pobedničko pleme će odlučiti game host.

 

Nakon ujedinjenja:

 

Nakon ujedinjenja svako igra za sebe u igri za imunitet i način bodovanja ostaje isti. Što se tiče igara za nagradu one mogu da variraju od toga da svako igra za sebe do toga da su ljudi podeljeni u grupe ali to zavisi od tipa nagrade.


Vreme odigravanja igara:


U 20,00 časova (na predviđeni dan) game host ostavlja u temi komentar sa zadatkom. Od tog momenta, pa u narednih 24 časa, svi učesnici igre ostavljaju komentar u temi za koji misle da je rešenje. U zavisnosti od brzine učinka i tačnosti, dobijaju odgovarajući broj poena koji je saopšten do 4 sata od kraja zadatka.

Igre za imunitet i nagradu mogu biti u odvojenim terminima, a mogu biti i istog dana. Može se desiti da je jedna igra i igra za imunitet i igra za nagradu.

 

 

PLEMENSKI SAVET I NAČIN IZGLASAVANJA

 

Plemenski savet se odigrava nakon objave rezultata odigrane igre za imunitet. U 20,00 časova, game host ostavlja pitanja koja ima za učesnike poraženog plemena i u narednih 24 časova, on može (a i ne mora) da postavlja pitanja učesnicima u temi. Učesnici su u obavezi da ostave komentar u temi ako postoji pitanje za njih. Ako nešto ne žele da odgovore, mogu to i da kažu. ali je na game hostu da li će insistirati na nekom pitanju ako smatra da je to neophodno. Ukoliko učesnik ne ostavi nijedan komentar u temi, oduzimaće se 0.1 poen od ukupnog skora plemena u narednoj igri (i to za svakog učesnika koji ne participira u temi a glasa). Tokom ova 24 časa plemenskog saveta učesnici se dogovaraju (javno ili tajno) oko toga koga žele da izbace iz igre. Nakon završetka saveta sledi glasanje (od 20,00 časova narednog dana do ponoći). Članovi plemena salju PP game hostu sa imenom učesnika koga izglasavaju (to ne može biti njihovo ime). Ukoliko imaju tajni imunitet (u vidu linka) i žele da ga iskoriste, pored imena za koga glasaju šalju i taj link rečima da žele da iskoriste imunitet. Nakon korišćenja imuniteta, ne mogu da koriste tajni imunitet ponovo.


Kada se jednom pošalje PP sa imenom, NE MOŽE se menjati odluka. Ukoliko neko ne glasa, to će se računati kao glas za tu osobu i ta osoba će biti upozorena za naredni put. Ukoliko ista osoba ne glasa dva puta, biće eliminisana iz igre. Ukoliko nijedan član plemena ne glasa, svi članovi tog plemena će biti eliminisani bez upozorenja.


Dan posle u 20,00 časova game host obaveštava sve o rezultatima glasanja na način na koji bi se čitali u realnom showu. Izglasana osoba ne sme da ostavlja komentare u toj temi po izglasavanju čak ni ako je član porote. Porota će smeti da postavlja svoja pitanja na poslednjem plemenskom savetu i po jedno na plemenskim savetima do finala.

 

Nerešen rezultat prilikom glasanja pre FINAL 4

 

U slučaju nerešenog rezultata pristupa se ponovnom glasanju, pri čemu se glasa samo za dve ili više osoba koje su imale najveći broj glasova. Te osobe ne mogu da glasaju. Ukoliko se nerešen rezultat ponovo desi, glasanje se resetuje i glasa se za sve (čak i za osobu sa imunitetom) sem za osobe koje nisu bile izglasane (koje su imale nerešen rezultat). Postupak se nastavlja do momenta izglasanja ili ispadanja nekog člana. Ukoliko se desi nerešen rezultat i za pretposlednje dve osobe, dve osobe koje nisu uspele da razreše nerešen rezultat bivaju eliminisane iz igre. 

 

Nerešen rezultat prilikom glasanja u FINAL 4

 

U slučaju nerešenog rezultata pristupa se ponovnom glasanju, pri čemu se glasa samo za dve osobe koje su imale najveći broj glasova. Te osobe ne mogu da glasaju. Ukoliko se nerešen rezultat ponovo desi, glasanje se resetuje i glasa se za druge dve osobe koje nisu bile u stanju da razreše nerešen rezultat (lični imunitet više ne važi). Ukoliko se nerešen rezultat desi ponovo, posebna igra između te dve osobe za koje se glasalo drugi put ce razrešiti ko ide u FINAL 3.

 

Ukoliko se u specijalnom slučaju desi da na kraju glasanja niko ne dobije nijedan glas ili da svi dobiju po jedan glas, glasanje se ponavlja između svih koji nemaju neku vrstu imuniteta. Ukoliko nakon ponovljenog glasanja svaki učesnik ponovo dobije po jedan glas, svi učesnici ispadaju iz igre.

 

 

UJEDINJENJE I BROJ ČLANOVA POROTE I FINALISTA

 

Ujedinjenje se dešava kada u igri ostane 11 ljudi osim ako game host ne odluči drugačije. Na kraju može ostati samo 2 finalista. O pobedniku odlučuje 9 članova porote (u specijalnim uslovima 7, 5 ili 3 članova porote).

U slučaju povlačenja iz igre nekog člana porote (tako da broj članova porote postane paran broj), zamenjuje ga sledeći učesnik (koji je izglasan pre ujedinjenja) ukoliko game host smatra da je to neophodno. Ukoliko nakon povlačenja iz igre broj članova porote ostaje neparan broj, niko ne zamenjuje porotnike koji su se povukli. U slučaju da jedan ili više članova porote odustane u sred igre ili ne glasa, glasanje na kraju se može nastaviti po starom, a ukoliko se desi nerešen rezultat, pobednik će biti biran prema kriterijumu koji će biti objavljen tada.

 

 

OBRTI I TAJNI IMUNITETI

 

Obrti u igri mogu biti od zamene igrača u plemenima, do ponovnog kreiranja plemena. Budući da su obrti tu da iznenade učesnike, o njima se ne govori unapred. Broj tajnih imuniteta u igri će ostati... tajan.

 

 

CIKLUSI

 

Jedan ciklus izgleda ovako:

 

Prvi dan - 20,00 časova, game host ostavlja zadatak za imunitet. Učesnici šalju rešenja u temi u naredna 24 časa.

 

Drugi dan - 20,00 časova, kraj zadatka. Do 24,00 časa game host mora da objavi rezultat.

 

Treći dan - 20,00 časova, počinje plemenski savet. Game host ostavlja pitanja ako ima za učesnike. Oni imaju 24 časa da odgovore u temi.

 

Četvrti dan - 20,00 časova, završava se plemenski savet. Igrači imaju 4 sata (do ponoći) da pošalju svoj PP game hostu sa imenom igrača kog žele da izglasaju.

 

Peti dan - 20,00 časova, objava rezultata glasanja i početak nove igre za imunitet.

Ciklus može da ima i 7 dana ukoliko ima i igru za nagradu koja je odvojena od igre za imunitet.

 

 

Pravila i način bodovanja se mogu menjati u zavisnosti od tipa zadatka, praznika itd. U slučaju nepoštovanja pravila, pokušaja bilo kakve obmane ili provokacije upućene game hostu, učesnik će biti upozoren ako je potrebno, a nakon toga i kažnjen (visinu kazne određuje game host). Ukoliko se nepoštovanje pravila nastavi, učesnik će biti eliminisan iz igre.